Vítej,

Jsme aktivní klan hráčů hry Clash of clans. Naší vizí je dostat se do první 100.

Jestli máš chuť, pojď do toho s námi. Přečti si prosím pravidla našeho klanu a respektuj je.

 

Pravidla klanu

  • Každý nový hráč se do 48 hodin po příchodu do klanu  musí zaregistrovat přes webový formulář zde. Tato registrace včetně uvedení emailové adresy je podmínkou členství ve vybraném klanu.
  • Každý nový hráč má povinnost dát minimálně 20 donate (během prvních 24 hodin) v Czech all4one klanu. 
  • Každý hráč má povinnost dát minimálně 400 donate za 14 dní (sezóna). Vyhodnocení donate probíhá každých 14 dní v neděli večer před ukončením sezóny (vynulováním stavu).
  • Podmínka pro získání hodnosti elder je donate ve výši minimálně 600 jednotek a členství v době 14 dní, tzn. po celou dobu jednoho vyhodnocovacího období.
  • Nováček nemusí dostat donate, pokud o něj žádá ihned po vstupu do klanu a ještě sám žádný nedal.
  • Je přísně zakázáno donatovat gobliny, bombery nebo anděly, pokud o ně někdo výhradně nepožádá. Donatují se především wizardi, draci, luky, případně další bojovníci po domluvě.
  • Pokud hráč předem ví, že nebude schopen limit 400 donate za 14 dní splnit, je povinen se omluvit v omluvenkách zde. V omluvence musí být jasně uvedeno jméno, důvod a v jakém časovém období předpokládá svoji neaktivitu.
  • Pokud hráč nesplní limit 400 donate za 14 dní (600 pro udržení hodnosti elder), ale jeho počet požadovaných jednotek je menší než počet přijatých jednotek, nebude z klanu vyloučen. Pokud má takový hráč hodnost elder, bude mu odebrána. Pokud hráč vůbec neválčí a neplní donate, bude vyloučen z klanu přímo z hodnosti elder.
  • Jakékoliv vulgární slova či urážky ostatních hráčů nebudou absolutně tolerovány a povedou k okamžitému vyloučení z klanu.

Pravidla v čase války

V době, kdy jsme jako klan ve válce, platí jednoznačně určená pravidla. Nikdy jindy není potřeba být tak soudržný, jednat týmově a především nesobecky. Jen takový přístup a trocha štěstí nám zaručí pravidelné vítězství a i nějaké ty cinkátka za to :-) Následuje seznam pravidel a postupů, jejichž nedodržení bude považováno za důvod vyloučení z klanu.
 
 

Zahájení války

Každou novou výzvu k válce vyhlašuje Leader klanu nebo vybraní co-leaders, vždy však po konzultaci s vedením klanu.
Klanovou válku vyhlašujeme 2x týdně, každé pondělí (21:00) a pátek (10:00). Samotné boje začínají po 24 hodinové přípravné fázi v úterý (21:00) a v sobotu (10:00).
 
První válka (pondělí -> středa) je "tabulková", platí v ní dodržování určených pravidel, potvrzení účasti, rezervace soupeřů v tabulce (odkaz na tabulku alias válečnou evidenci dostanete emailem od Janyky) a odehrání obou kol samotných bojů.
Druhá válka (pátek -> neděle) je „fun válka“, která je nepovinná, neplatí v ní žádná pravidla, rezervační tabulka se nepoužívá. Každý si může vybrat jakéhokoliv soupeře a bojovat kdykoliv chce.
 
 

Přípravná fáze

  • Každý si připraví svojí válečnou vesnici tak, aby při napadení ztratil co nejméně hvězd. Povinně schovat TH a mít hlídané všechny budovy. Hrad umístit co nejvíce do středu vesnice, aby byl co nejhůře vylákatelný. První hvězda se ztrácí za zničení TH, druhá za zničení 50% vesnice a třetí za totální zničení. Někdy pomůže schovat kadibudky někam do rohu, což může zachránit alespoň jednu hvězdičku.
  • Na mapě války si napíše request na jednotky, které chce do clan war castle (tyto jednotky slouží jen pro obranu, tak je třeba s tím počítat). Respektujte požadavky, donatujte pouze jednotky, které jsou požadované.
  • Projde si soupeře a vybere takového, na kterého si troufá. V prvním kole vybírá silnějšího soupeře, u kterého je ale přesvědčený, že udělá minimálně 2 hvězdy (50% zničená vesnice + TH), ideálně totálku (3 hvězdy). Nesmí to být ale slabý soupeř, protože pokud by silní hráči nejdříve zničili slabší soupeře, naši slabší hráči by neměli na koho útočit. Což by logicky vedlo k prohře. Kdo bude v prvním kole napadat prokazatelně slabší soupeře, bude z klanu vyloučen.
  • Do tabulky (válečná evidence v excelu) potvrdí účast zvolením „ANO“ (sloupec C) a výběrem čísla soupeře pro 1. kolo (sloupec E) a později případně pro 2. kolo (sloupec I). Odkaz na aktuální tabulku je posílán emailem od Janyky, kontrolujte proto pravidelně svoji emailovou schránku. V tabulce zároveň najdete přehled registrovaných hráčů, již obsazených soupeřů v obou kolech, počet totálek vůči soupeřům a další informace. Pokud je vybraný soupeř již obsazený, číslo soupeře se automaticky označí červeně. V takovém případě je nutné buď vybrat jiného soupeře, nebo se pokusit s hráčem (který má rezervaci) domluvit.
  • Pokud hráč dopředu ví, že nebude moci bojovat (dovolená, prázdniny apod.), je nutné, aby na toto časové období odešel dočasně z klanu. Je to z důvodu, aby se jeho vesnice nedostala do válečné mapy. Samozřejmě mu budeme držet místo + pošleme "invite" hned po jeho odchodu, aby nás nemusel vyhledávat a mohl se kdykoliv vrátit.
  • V každé válce se mezi soupeři najdou natolik silné vesnice, na které si nikdo netroufne. Tedy ne každý vždy musí najít ideálního soupeře. V tomto případě platí jako v reálném životě, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Nicméně ne všem se hned napoprvé podaří zničit soupeře na plný počet hvězd (totálka), takže se poté "neztotálkované vesnice" vždy dorážejí. 
  • Podle svých možností donatuje jednotky ostatním spoluhráčům. Opakování: minimálně 400 jednotek pro udržení v klanu jako member, minimálně 600 jednotek pro získání/udržení hodnosti elder. Pokud hráč dá komukoliv jiné jednotky než jsou požadovány, bude z klanu okamžitě vyloučen.
  • Připraví si armádu v takovém složení, která je demoliční, včetně kouzel. Zkontroluje, že král / královna jsou vzhůru a oba hrady jsou naplněné vojskem - tj. clan castle (pro útok) a clan war castle (na válečné mapě). Pokud v některém z hradů chybí jednotky, požádá spoluhráče o doplnění. Clan war castle (jde plnit pouze během přípravné fáze, tj. prvních 24 hodin po vyhlášení války) se plní stejným způsobem jako clan castle, ale neslouží k útočení, nýbrž pouze na obranu při napadení soupeřem ve válce. Morálně, duševně i fyzicky se připraví na nadcházející boj ;-)
 

První kolo boje

  • Jak je psané výše, ideální pro první kolo je, aby do útoku šli nejdříve slabší hráči z klanu. Ti silnější pak můžou reagovat na situaci na bojišti. 
  • Útočí se na soupeře, koho si každý předem vybral a zapsal do tabulky - rezervace 1. kola je 100% závazná a je platná 12 hodin od zahájení bojů - tj. přibližně do středy 9:00 ráno.
  • Bojuje tak, aby získal co nejvíce hvězd.
  • Do vesnic, kde jsme již získali tři hvězdy (totálka), se znovu nechodí.
  • Před samotným útokem si předem promyslí a vybuduje armádu podle vybraného soupeře. Rovněž si zajistí, aby měl v klanovém hradu (Clan Castle) nejvýhodnější jednotky na tento útok.
  • Pokud si nebude jistý, např. s jakou armádou zaútočit, odkud nebo jak vést útok či jakkoliv poradit, kdykoliv se může zeptat v herním chatu.
  • Přísný zákaz bojů s gobliny. Tento druh bojů není o rabování, ale o co nejrozsáhlejší demolici vesnice. Použití goblinů během klanových válek bude považováno za porušení pravidel a okamžité vyloučení z klanu.

Druhé kolo boje

  • Druhý útok se nedá dopředu příliš plánovat. Je strategicky doporučené s ním počkat co nejdéle a diskutovat v herním chatu aktuální situaci na bojišti. Nicméně i při druhém útoku je třeba dodržovat určitá pravidla.
  • Druhý boj může hráč odehrát na soupeři, který není v 1. kole obsazený nebo pokud na soupeře v 1. kole již neúspěšně útočil jiný hráč z klanu.
  • Pokud si uděláte rezervaci na soupeře na 2. kolo, ale v 1. kole je soupeř ještě stále volný, vaše rezervace je v tomto případě pouze orientační.
  • Pokud byl soupeř v 1. kole obsazený a již na něj bylo neúspěšně útočeno, rezervace na 2. kolo je v tomto případě závazná. Rezervace na 2. kolo vyprší 6 hodin před koncem války.
  • Pokud byl už soupeř neúspěšně napaden jiným hráčem, nastudujte si „replay“ útoku. Tím lze v mnoha případech zjistit, kde má protivník pasti, tesly, jaké jednotky v hradu apod. Tak lze výhodně a strategicky naplánovat vlastní útok.
  • Platí to samé co v prvním kole. Nebrat slabším soupeřům jejich vesnice. Pokud hráč nemůže čekat na později, tak místo toho, aby jeho útok propadl, může raději zkusit udělat hvězdu na silnějším soupeři.
  • Během klanových válek je nutné sledovat herní chat a společně s ostatními plánovat strategii útoků a další postupy. V případě vzniku jakéhokoliv sporu je na vedení klanu, aby tento spor urovnalo a rozhodlo.
  • Pokud je už vítězství jednoznačné, lze zaútočit i na vesnice soupeřů, kde získání i jediné hvězdy zajistí hráči válečnou kořist. V herním chatu se vždy tato situace diskutuje dostatečně včas před koncem války, sledujte proto pravidelně herní chat.

Vyhodnocení války a bojů

  • Napomenutí (černý puntík)  za sebrání zamluveného soupeře v 1. nebo 2. kole. Rezervace 1. kola končí po 12-ti hodinách od zahájení bojů. Rezervace 2. kola končí 6 hodin před koncem války.
  • Za ponechání TH venku (tj. vně zdí) ve válečné vesnici bude hráči udělen černý puntík. 
  • Za 3 černé puntíky je hráč vyloučen z klanu.